O femeie din Marea Britanie a comandat online o porție de somon cu portocale, dar a primit, în schimb, bucăți foarte mici de pește, care nu arătau a somon, și două jumătăți de felii de portocală.
Astfel, una era fotografia de prezentare și altceva produsul livrat de restaurantul respectiv, relatează Daily Mail.
După ce aceasta a postat imaginea pe internet, care s-a viralizat rapid, reprezentanții restaurantului respectiv s-au autosesizat și i-au restituit banii clientei, cerându-și scuze.
„Am comandat somon de la un restaurant de pe @ubereats_uk. Vă rog să vă uitați la ce am comandat versus ce am primit. Și ei spun că merit o restituire a banilor. Când am căutat restaurantul pe Google, nici măcar nu a apărut”, a scris femeia pe Twitter.
În imaginea postată se vede o cutie de carton cu două bucăți foarte mici de pește, care nu arată a somon, și două jumătăți de felii de portocală.
„Cu siguranță, a fost diferit de fileul de somon suculent ilustrat în reclama online”, a spus femeia.
De când a distribuit postarea, peste 100 de persoane au lăsat comentarii. Un utilizator de Twitter a numit-o chiar „fraudă”, în timp ce alții au comentat pe măsură.